Jakub je CEO reklamnej agentúry Zaraguza. Marketingu sa venuje viac ako 10 rokov. V minulosti pracoval pre viaceré slovenské reklamné agentúry a aj na strane klienta - na marketingovom oddelení slovenskej pobočky Red Bull-u. V minulosti spoluzaložil a neskôr predal projekt Truniversity, ktorý bol v tej dobe na Slovenské pomery unikátny online nástroj na vzdelávanie v oblasti marketingu a reklamy. Zaraguza dnes patrí k najoceňovanejším a najkreatívnejším agentúram na Slovensku. V roku 2016 sa stala striebornou Agentúrou roka a získala aj cenu Euro Effie, čím sa stala historicky prvou agentúrou zo Slovenska a Českej republiky, ktorá získala toto prestížne ocenenie (ADMA) (Stratégie). Medzi jej klientov patria významné značky ako Lidl, Poštová Banka, Orange, Slovnaft a Zlatý Bažant, pre ktoré vytvára integrované kampane.